divendres, 31 de gener de 2014

CLASSES GENER

Únicament son dos dissabtes al mes, però com els anhelo. Saber que no m’haig de preocupa de fer dinars, ni de rentadores, ni de la planxa, únicament de concentrar-me en la màquina i en la labor i de no deixar-me res. A vegades em costa una mica però els gaudeixo un munt.

Aquest mes per fi estic fent una cosa per mi. TOT UNA NOVETAT!!!
Be la primera labor es per la meva nena, l'ANNA que ara al Febrer farà 3 anys ... i pensa que fa dos dies ni parlava, ni caminava i ara haig de dir-li que calli una estona i córrer darrere d'ella ... Com passa el temps, massa ràpid pel meu gust.
Es una cistella per portar les nines o per posar-les a dormir. El patró es del blog MADE, va ser amor a primera vista. La pega l'idioma, tinc l'anglès una mica oblidat i com sempre el model gran, "ande o no ande el burro grande"   ; P

Únicamente son dos sábados al mes, pero como los anhelo. Saber que no tengo que preocuparme de hacer comidas, ni lavadoras, ni de la plancha, únicamente de concentrarme en la máquina y en la labor y de no dejarme nada. A veces me cuesta un poco pero los disfruto un montón. 

Este mes por fin estoy haciendo algo para mí. TODA UNA NOVEDAD! 
Bueno la primera labor es para mi niña, la ANNA que ahora en Febrero hará 3 años ... y piensar que hace dos días ni hablaba, ni caminaba y que ahora tengo que decirle que se calle un rato y correr detrás de ella ... Como pasa el tiempo, demasiado rápido para mi gusto.
Es una cesta para llevar las muñecas o para ponerlas a dormir. El patrón es del blog MADE, fue amor a primera vista. La pega el idioma, tengo el inglés un poco olvidado y como siempre el modelo mayor, "ande o no ande el burro grande"; P


I l’altre es el meu regal de REIS, que aquest any SI que ho han encertat!!!!!!
Un cosidor PRECIÒS!!!! Que han dissenyat amb molt de gust, la Isabel i l’Ainoha, de LOVEPATCH, l’estem fent a classe amb dos companyes més.  Ja tinc ganes de tenir-lo enllestit. Aquí van els meus progressos.

Y el otro es mi regalo de REYES, que este año SI que han acertado!!!!!
Un costurero precioso!! Que han diseñado con mucho gusto, Isabel y Ainoha, de LOVEPATCH, lo estamos haciendo en clase con dos compañeras más. Ya tengo ganas de tenerlo terminado. Aquí van mis progresos




2 comentaris:

  1. Es fan grans tan rapid... Es super xulo aquest cabas per les nines, me l'apunto!

    ResponElimina