divendres, 18 d’abril del 2014

CAPUTXETA o TACIRUPECA ; p

El passat dissabte 29 de Març, es va fer a LOVEPATCH el monogràfic de la Caputxeta Vermella, que em te el cor robat, a mi com sempre no m’ha donat temps d’acabar-la, i m’he emportat deures a casa...
Aquest cop no he parlat tant, (més que res perquè la Mª Rosa parla més que jo) i he cosit més, però com sempre he necessitat ajuda extra, mil gracies Ainoha i Mª Jose (la profe de ganxet).
L’anècdota del dia la posat la Mª Rosa amb la seva caputxeta que ha tingut que anar al “Llongueras” amb urgència a causa del vent.

El pasado sábado 29 de Marzo, se hizo en LOVEPATCH el monográfico de Caperucita Roja, que me tiene el corazón robado, a mí como siempre no me ha dado tiempo de terminarla, y me he llevado deberes para casa ... 
Esta vez no he hablado tanto, (más que nada porque M ª Rosa habla más que yo) y he cosido más, pero como siempre he necesitado ayuda extra, mil gracias Ainoha y M ª Jose (la profe de ganchillo). 
La anécdota del día la puso la M ª Rosa con su caperucita que ha tenido que ir al "Llongueras" con urgencia a causa del viento. 
 "Les profes"












I a l’arribar a casa la meva caputxeta ha passat un examen exhaustiu i amb lupa ... el que més li ha agradat a l’Anna han sigut les calcetes i el que menys que només hi ha un cargol, així que en breu ampliarem la família de cargols. 

Y al llegar a casa mi caperucita ha pasado un examen exhaustivo y con lupa ... lo que más le ha gustado a Anna han sido las braguitas y lo que menos que sólo hay un caracol, así que en breve ampliaremos la familia de caracoles.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada