diumenge, 24 d’abril del 2016

REGALS D'ANIVERSARI

L'endemà de Sant Jordi, és l'aniversari de la meva mare, i aquest any com ella em va regalar el Llibre de la Tilda dels contes, em va dir que volia les gordis de les tassetes, dit i fet. Les fotos m'han quedat fatal, però és el que té acabar els regals hores abans d'entregar-los i no tenir ni temps de treure la càmera de fer fotos.

El día siguiente de Sant Jordi, es el aniversario de mi madre, y este año como ella me regaló el Libro de la Tilda de los cuentos, me dijo que quería las gordis de las tacitas, dicho y hecho. Las fotos me han quedado fatal, pero es lo que tiene acabar los regalos horas antes de entregarlos y no tener ni tiempo de sacar la cámara de hacer fotos.








4 comentaris:

  1. Qué pasada de regalo!! Te quedaron preciosas y has tenido muy buen gusto para las tazas!! Tilda es pura inspiración, sus telas, libros, artículos...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Han quedado muy cuquis. Gracias.
      Las tacitas de mi madre, en las mías no me cabían.

      Un Beso.

      Elimina
  2. Que divertides les nines gordis de les tasses, les trobo molt originals! segur que la teva mare està encantadissima! estas feta una artista. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són una mica entretingudes de fer, més que res per la mida que tenen, crec que el que més m'ha costat han sigut els monyetes.

      Una abraçada forta.

      Elimina