dissabte, 7 de maig del 2016

CANVIDEMANS

Ja tinc el meu paquet llest per enviar i també ja he rebut el meu intercanvi o canvidemans que va organitzar l'Alícia de Ganxetades , mil gràcies per aquesta oportunitat de conèixer gent de manera virtual.
I agrair a mariqkdes perquè el meu paquet estava ple de regals i de detalls, encara flipem a casa.

Ya tengo mi paquete listo para enviar y también ya he recibido mi intercambio o canvidemans que organizó Alícia de Ganxetades, mil gracias por esta oportunidad de conocer gente de manera virtual.
Y agradecer a mariqkades porque su paquete estaba lleno de regalos y de detalles, todavía flipamos en casa.





2 comentaris:

  1. Què bonic. Sembla que hi ha algú a qui li encanta la serp. Em sembla molt pràctic l'estoig de posar les agulles. El canvi de mans ha estat una bona experiència per tots els que hi hem participat se'ns dubte. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si estem molt contentes, sobretot la propiètaria de la serp !!!!! ; )
      L'estoig va genial, per fi ho tinc tot una mica ordenat.
      Un petó.

      Elimina