diumenge, 12 de juny del 2016

REGALS D'ANIVERSARI

Una de les meves millors amigues, avui fa 40 anys i està a punt de tenir el seu tercer fill. I com necessitarà porta a l'hospital moltes coses li he fet aquest neceser per a ella, seguint el conjunt que li vaig fer l'any passat.
Patró del Tela Marinera.

Una de mis mejores amigas, hoy hace 40 años y está a punto de tener su tercer hijo, y cómo necesitará llevar al hospital muchas cosas le he hecho este neceser para ella, siguiendo el conjunto que ya le regalé el año pasado.
Patrón del Tela Marinera.






2 comentaris:

  1. Doncs es veu molt pràctic segur que estarà encantada. Jo estic fent un necesser semblant no sé si el patró és el mateix i tot, sinó molt semblant...trobo que ha de ser útil. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, crec que li anirà de conya, estic pensant a fer-li un de més petit pel carro i tot.
      Una abraçada.

      Elimina