diumenge, 4 de febrer del 2018

DETALL NOUNAT

Aquests NADALS els Sres. de correus han fet tan bona feina, que la meitat de les meves “postals” no han arribat i l’altra meitat, han arribat obertes i sense part del contingut, això em va passar amb la “papallona de seda” que va ser la que aquest any em va sorprendre amb l’intercanvi del Canvi de mans del 2017.
Així que el cap de setmana passat vaig decidir de posar-li solució i li vaig cosir aquest mini kit per a nounats.

Estas NAVIDADES los Sres. de correos han realizado tan buen trabajo, que la mitad de mis "postales" no han llegado y la otra mitad, han llegado abiertas y sin parte del contenido, eso me pasó con "papallonade seda" que fue la que este año me sorprendió con el intercambio del Canvi de mans del 2017.
Así que el fin de semana pasado, decidí ponerle solución y le cosí este mini kit para recién nacidos.





 Tots junts
 

 Packaging

2 comentaris:

  1. Quèèèè???? Correus obre els paquets i es queda part del contingut????? Al.lucinant!!! Aquest conjunt m'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És de suposar, jo ho vaig dipositar a la bústia i li ha arribat la meitat del contingut.

      Elimina