diumenge, 22 de juliol del 2018

KIWI PATTERN

Per fi he acabat la meva brusa KIWI PATTERN del CCARMARIO CÀPSULA de THE SEWING RECIPE, estic molt contenta ja que bruses és el que més em costa de trobar … ara ampliar armari amb les modificacions que tenen tots els patrons.
La roba és cotó pel davant i samarreta pel darrera, per fer-la una mica diferent.

Por fin he acabado mi blusa KIWI PATTERN del CCARMARIO CÁPSULA de THE SEWING RECIPE, estoy muy contenta ya que las blusas es lo que más me cuesta de encontrar ... ahora ampliar armario con las modificaciones que tenemos en todos los patrones.
La ropa es algodón por delante y camiseta blanca por detrás, para hacerla un poco diferente.



2 comentaris:

  1. M'encanta com et queda! Al principi em pensava que era tota de la mateixa roba (la de davant), com veus no sóc massa creativa, jajaja.
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies ... no la vaig tenir que fer diferent, ja que no tenia prou roba per a fer-la sencera ... sóc una patatilla per les mides jijiji

      Elimina