dilluns, 15 d’octubre del 2018

INTERCANVI PART III

I aquí la tercera part de l'intercanvi amb Maminualitats això és com la enciclopèdia, va per fascicles i per mesos 😓
Aquests cop és un detallet per a la mare de les criatures i per a la persona que està darrera d'aquesta gran marca, que cada vegada que penja alguna foto, em donen com microinfarts d'anar a pel segón ... però a la que sento mamiiiii o estem més de dos hores per dormir-la, crec que se'm passa de cop.

Y aquí la tercera parte del intercambio con Maminualitats esto es como la enciclopedia, va por fascículos y por meses. 😓
Esta vez el detallito es para la madre de las criaturas y para la persona que está detrás de esta gran marca y que cada vez que cuelga algo me dan como microinfartos de ir a por el segundo ... pero a la que oigo el mamiiiiiiiiiiiii  o estamos más de horas para dormirla, creo que se me pasa de golpe.




2 comentaris:

  1. M'ha fet gràcia allò dels fascicles de l'enciclopèdia. Ja saps que m'encanta tot el que fas, però hui faré una excepció i no diré res de la llenceria com sempre faig... El que m'ha deixat un somriure bobo és la roba del pardalet a dins la bossa! Quin detall més dolç. Estàs feta una artistassa. ♥
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja!!! És que l'entrega s'ha fet esperar.
      Lo de la llenceria és per veure si s'animen a per la nena .. tot i que ja m'ha dit que ni loca JIJI!!
      Aquest pardalet és mega dolç i vaig pensar que sería el complement ideal del pack.
      Moltes gràcies guapa, hem treus el colors i tot.

      Molts Petonets.

      Elimina