diumenge, 13 de gener del 2019

PATCH FOX BY TILDA

I per fi he acabat la guineu de la Tilda del llibre "Sewing by Heart", he de dir que és basant gran i això que he cosit la petita ... a casa n'hi ha una que està encantada i que no es separa de la Guineueta. A veure el que triga el demanar-me la família sencera.

Y por fin he acabado el zorrito de Tilda del libro "Sewing by Heart", he de decir que es bastante grande y eso que he cosido la pequeña ... en casa hay alguien que está encantada y no se separa del zorrito. A ver lo que tarda en pedirme la familia entera.






6 comentaris:

  1. Mai havia vist una raboseta tan bonica com aquesta, normal que no es separe d'ella! Cosiràs la resta de la família?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa .. però serà que no, que després se la deixa a qualsevol llocs i ja me les vaig veure per fer la cara i omplir el nino .....

      Una abraçada

      Elimina
  2. A mi em sembla una preciositat aquesta guineu. I amb els teles de la Tilda ja és espectacular. M'encanta!

    ResponElimina
  3. Como me gusta.... como me alegran esas telas...tendré que comprar alguna. Te ha quedado precioso.... un besazo muy grande y gracias por dejar tu huella en mi casa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi estas telas me pierden y a mi bolsillo también.
      Todo un placer que vuelvas a escribir en el blog.
      Un beso muy grande.

      Elimina