diumenge, 17 de febrer del 2019

PINOCCHIO

Aquest Pinotxo portava dos anys a la bossa dels projectes inacabats, ja que no vaig llegir bé les instruccions i no vaig veure que les cames anaven cosides pel mig ... si ja em costa omplir els ninos tenir-los que buida em costa molt més, així que el vaig guardar esperant un dia inspirador, i aquest dia ha arribat.

Este Pinocho llevaba dos años en la bolsa de los proyectos inacabados, ya que no leí bien las instrucciones y no vi que las piernas iban cosidas por le medio ... y si ya me cuesta rellenar los muñecos tenerlos que vaciar me cuesta mucho más, así que lo guarde esperando un día inspirador y ese día ha llegado.







6 comentaris:

  1. Al final has acabat el Pinotxo el primer, tal i com vas dir. És molt dolç, no m'extranya res que ja haja canviat d'habitació. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si al final he fet el Pinotxo, era el menys complicat de tots.
      Ara hauré de pensar quin és el següent.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Te ha quedado precioso, ha merecido la pena el trabajo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias. la verdad es que mi hija está encantada.
      Un abrazo.

      Elimina
  3. Què bonic! doncs ha valgut molt la pena acabar-lo! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, he trigat una mica però ha valgut la pena.
      Una abraçada.

      Elimina