diumenge, 26 de maig del 2019

LLENCERIA

Torno a la carga amb la llenceria, ara feia molt que no feia roba interior, però aquest cap de setmana ha sigut un non stop, el dissabte vam estar cosing amb ladycoloma i amb cocodeluxe, elles es van barallar amb un banyador i jo vaig fer de les meves, o sigui calcetes.
Aquests cop he triat el model MIA de STUDIOCOSTURA i el model THE BELLA PANTIES de EVIELALUVE.

Vuelvo a la carga con la lenceria, ahora hacia mucho que no cosia ropa interior, pero este fin de semana ha sido non stop, el sabado cosimos con ladycoloma y con cocodeluxe, ellas se pelearon con un bañador y yo hice de las mías, o sea braguitas.
Esta vez he elegido el modelo MIA de STUDIOCOSTURA y el modelo THE BELLA PANTIES de EVIELALUVE.










2 comentaris:

  1. Quin cap de setmana més productiu! Sempre em deixes bocabadada amb la llenceria, els acabats són perfectes. Al ritme que vas molt aviat podràs llançar la teua pròpia col·lecció. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ens ho vam passar súper bé ... ara em falten de fer tres més per tenir tots els dies de la setmana coberts ... jejeje.
      Ja m'agradia a mi montar una col·lecció de llenceria.
      Una abraçada

      Elimina