diumenge, 14 de juliol del 2019

TOP CAPRI

Amb aquesta calor que fa únicament em ve de gust anar fresqueta i al veure aquest top a la revista La Maison Victor que vaig comprar a Coser Cosas, va ser "flechazo" a l'instant, vaig buscar a l'armari fins trobar la roba ideal i voilà top cosit en un tres i no res. 
Això si, el meu no és reversible con el de la revista ... massa roba per aquesta calor que fa.

Con esta calor que hace únicamente, me viene de gusto ir fresquita y al ver este top en la revista La Maison Victor que compré en Coser Cosas, fue flechazo al instante, rebusque en mi armario hasta encontrar la tela ideal y volià top cosido en un periquete.
Eso si, el mío no es reversible como el de la revista ... demasiada tela para llevar con este calor que hace.




2 comentaris:

  1. Les samarretes reversibles a l'estiu són com les jaquetes d'entretemps "per si refresca al vespre": jo no he sabut mai per a què es fan servir exactament! Has triat l'estampat ideal per a la brusa, segur que te la posaràs molt i seràs l'enveja del barri. ;-)
    Un petonet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!!! Tens tota la raó, tot i que la gràcia d'aquest top es que únicament té una costura al mig de l'esquena i representa que s'ha de cosir de manera que es vegi la tela reversible.
      Jo vaig pensar que faria massa calor i vaig anar al que m'era més fàcil jejeje.
      Espero que portis millor el calor que jo.
      Un petonet!!!!

      Elimina