dilluns, 6 de gener del 2020

DESSUADORA APPLE

Començem l'any amb dues dessuadores (me les treuen de les mans, jajaja).
Aquesta torna a estar combinada amb dues teles i amb mànigues ranglan. He de dir que en un principi com la roba dels óssos era un retall pensaba que no m'arribava per a mi, però al fer les mànigues d'un altre color ja en vaig tenir prou per a la part de davant de la meva dessuadora.

Patró del curs The Sewing Recipe. Dessuadora Apple
Robes comprades a La casa del retall

Empezamos el año con dos sudaderas (me las sacan de las manos, oiga ...), estas vuelven a estar combinadas con dos telas y con mangas ranglán. He de decir que en un principio como de la tela de osos, tenia un retal sólo le iba a coser la sudadera a mi hija, pero al hacer las mangas de otro color, me sobro lo justo para hacerme el delantero de mi sudadera de osos.

Patrón del curso The Sewing Recipe. Sudadera Apple
Telas compradas en La Casa del Retall




2 comentaris: