diumenge, 24 de maig del 2020

BOSSA DE PROJECTES

Aquests dies que hem estat per casa, a part d'arreglar l'"armari màgic", i acabar uns quants projectes, he estat mirant podcats de teixit que m'han acompanyat en aquests dies tan dispersos que estem vivint, i al final, m'he animat, així que segons les expertes no hi ha projecte que no tingui una bossa, i per no començar la casa per terrat, que jo sóc una experta, aquí va la meva primera bossa de projectes, realitzada amb una roba de Canvas de KATIA.


Estos días que hemos estado en casa, a parte de arreglar el "armario mágico" y acabar unos cuantos proyectos que fueron saliendo, he estado mirando podcats de tejido, que me han ido acompañando en estos días tan dispersos que estamos viviendo, y al final me he animado, así que según las expertas no hay proyecto que no tenga su bolsa, y para no empezar la casa por el terrado, que yo soy una experta, aquí va mi primera bolsa de proyectos, realizada con una tela de Canvas de KATIA.







2 comentaris:

  1. Confessa! Tu t'has apuntat a teixir per tindre l'excusa de cosir bossetes de projectes, jajajaja. Estan xulíssimes! Espere que t'animen a fer mitja i ganxet per molts anys. :-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!!! M'has enxampat ... m'encanta fer bossetes... ara estic esperant unes lonetes, per a fer-ne unes poques més. ;)

      Elimina