diumenge, 28 de juny del 2020

KIWI DOBLE GASA

Des de que vaig veure la versió de la KIWI de "The Sewing Recipe" en doble gasa o muselina, feta per mikitandme, que em moria de ganes de fer-me una, així que una vegada comprada la roba a LOVELYTELAS, em vaig possar mans a la màquina ... bé en realitat he tardat quasi tres mesos en cosir-la perque últimament estic entretinguda en mig arreglar l'armari de l'habitació de la costura i en fer altres labors.

Desde que vi la versión de la KIWI de "The Sewing Recipe" en doble gasa o muselina a mikitandme que me moría de ganas de coserme una, así que una vez comprada la tela a LOVELYTELAS, me puse manos a la obra ... bueno en realidad he tardado casi tres meses en coserla porque últimamente estoy entretenida en arreglar el armario de la costura y en hacer otras labores.





2 comentaris:

  1. T'ha quedat genial i té pinta de ser molt fresca i còmoda. Ara ens falta una foto amb relleno i altra amb la mini (no em digues que no li has fet una a ella?) per completar la col·lecció. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja sóc una mala cosidora, no hi ha foto amb relleno ... la fotògrafa no se presta, ni mini blusa ... que diu que aquesta no li agrada, que es molt sosa (el que m'haig de sentir).
      Que ara vol cosetes per al nino nou ... crec que estaré ben entretinguda.
      Una abraçada

      Elimina