diumenge, 26 de juliol del 2020

BOSSA MINI PROJECTES

No fa gaire em va tocar el sorteig que feia cazadora de inspiración, i que consistia en triar un dels seus dissenys per a brodar o ja brodats, i com que sóc un cul inquiet i feia molts anys que no brodaba, doncs vaig triar un per a brodar i aprofitar per a fer una bossa per a portar els projectes més petits de mitja o ganxet.

No hace mucho me tocó el sorteo que realizó cazadora de inspiración y que consistía en elegir uno de sus diseños para bordar o bordado por ella ... y como que soy un poco inquieta y hacía muchos años que no bordaba, pues elegí uno para bordar y así aprovecharlo para hacer una bolsita para las labores más pequeñas de media o ganchillo.

Patró cazadora de inspiración
Fil DMC tamisat nº 107





2 comentaris:

  1. Saps fer de tot! De petita vaig aprendre alguns punts de brodat però allò no va anar endavant. Ara només sé fer punt de creu. M'encanta la bosseta de projectes! Quantes en tens ja?
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el que té ser un cul inquiet ... i no saber estar al sofà amb les mans a la butxaca.
      De moment 3 bossetes ... però ara estic pensant en fer alguna amb punt de creu ... hauré de marejar les revistes de Labores del Hogar, per veure que m'inspira ... jejeje
      Petonets.

      Elimina