diumenge, 13 de setembre del 2020

CHRISTMAS IS HERE

 El Nadal s'ha empoderat de mi i d'aquest efecte Nadalenc i de brilli brilli ha sortit aquest drap de cuina que ma mare em va demanar que li fes, bé en realitat em va demanar que li acabes, ja que aquesta era la labor que feia als migdies quan anava a dinar a casa seva, per matar el temps.

La Navidad se ha empoderado de mí i de este efecto Navideño y de brilli brilli ha salido este trapo de codina, que mi madre me pidió, bueno en realidad me pidió que se lo acabara, ya que esta era la labor que hacía a los mediodías cuando iba a comer a su casa, para matar el tiempo.





2 comentaris:

  1. Preciós! Ara ja esteu preparades per quan arribe el Nadal i no hauràs de correr contra el rellotge. Tindreu la cuina molt bonica enguany. :-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje si aquest any ma mare no és pot queixar, que li he fet dos draps de Nadal, aquest any no em pilla el toro... però si que hauria d'acabar els projectes pendents que tinc d'altres Nadals ... ara a veure si em deixen teixir una mica que el temps ja comença a refrescar.
      Una abraçada.

      Elimina