diumenge, 4 de juliol del 2021

BEACH BAG 2

Cap allà el 2018 vaig fer unes "beach bag" i aquests estiu li ha tocat el torn de renovar-me la meva, ja que estava brutíssima i al passar per un rentat, els colors del rotuladors es van destenyir ... així que he rebuscat algun retall per l'armari per a fer-me una nova, aquesta vegada he decidit afegir-li una butxaca exterior de vinil, per guardar el telf. o les claus o qualsevol cosa que em donen.

Tela de pinyes e interior de slowtaller
Tela de suro brilli brilli comprada als Encants Nous

En el 2018 hice unas "beach bag" y este verano ha tocado el turno de renovar la mía, ya que estaba muy sucia y al pasar por un lavado, los colores de los rotuladores se destiñeron ... así que he rebuscado algún retal por mi armario para hacerme una nueva, esta vez he decidido añadirle un bolsillo exterior con vinilo y cremallera, para guardar el telf. o las llaves o cualquier cosa que me den.





2 comentaris:

  1. La perfecció feta bossa amb les pinyes perfectament casades i la butxaca de vinil. Seràs la més chic de tota la platja, sense dubtes! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA ... Sóc un desastre, feia tant que no cosia, que a part de treure la pols a la màquina, vaig tenir que fer càlculs per a quadrar-ho tot, jo que sóc la reina del ojimetro.
      Una abraçada.

      Elimina