diumenge, 1 d’agost del 2021

HAREM ROMPER

Costura de PIM PAM i mini, que més és pot demanar. Quan vaig veure el vídeo a Youtube de Ladycomola d'aquest romper, vaig buscar una victima a qui regalar-li i en una tarde, el vaig tenir llest.

Patró Harem Romper de Brindille & Twig

Roba comprada a La Casa del Retall fa segles.

Tutorial a Youyube de Ladycoloma

Costura de PIM PAM y mini, que más se puede pedir.

Cuando vi el vídeo de Youtube de Ladycoloma de este peto, busqué una víctima a quien regalárselo y en una tarde lo tuve listo, tardé más en elegir la tela que en coserlo.

2 comentaris:

  1. Les teues víctimes (o les mares, en tot cas) estaran encantades de rebre els teus regals. Quina moneria! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja estan encantades i el millor que amb aquestes costures vaig traient restes que no m'arriben per a res.

      Elimina