diumenge, 21 de novembre del 2021

CAPSA DE CARTONATGE

Cada any per les vacances d'estiu acostumo a portar algo per fer de ganxet i aquest any no ha estat menys, però de moment no ho puc ensenyar ja que es un regal i no l'he donat encara, el que sí que puc ensenyar és la capsa que l'embolcalla, perquè ja que hem curro un amigurimi entregar-ho en una capsa de sabates queda lleig, així que quan vaig veure que al canal de Youtube de Coses d'Scrap tenia un tutorial, no m'ho vaig pensar gaire i vaig córrer a buscar tot lo necessari per a fer-la.

Cada año para las vacaciones de verano acostumbro a llevar algo de ganchillo para no aburrirme en las mil horas de carretera, pero de momento, no puedo enseñar lo que he crocheteado, ya que es un regalo y no lo he entregado todavía, lo que sí que puedo enseñar es la caja que lo envuelve, porque ya que me curro un amigurumi que menos que entregarlo en condiciones y no en una caja zapatos ... así que cuando vi que en el canal de Youtube de Coses d'Scrap había un tutorial no me lo pensé demasiado y corrí a buscar todo lo necesario para hacerla.

2 comentaris:

  1. T'ha quedat moníssima! Fas uns regals perfectes. ♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig suar tinta, ja que el que hi ha dins, va a conjunt amb el de fora ... i no acabava de trobar un paper que quedes mitjanament bé amb els unicorns.
      Una abraçada.

      Elimina