diumenge, 19 de juny del 2022

REGALS NOUNATS

Jo crec que el que més m'agrada és cosir amb aquests tipus de roba ... per això suposo que tinc l'armari ple de robetes infantils i cada vegada em costa més triar-ne alguna per a fer algun conjunt, aquesta vegada he fet servir aquesta roba amb l'estampat que em té el cor robat i roba de texà que combina amb tot, és com el comodí de les teles.

El conjunt va acompanyat amb un tag escraper.

Yo creo que lo que más me gusta es coser con este tipo de ropa ... por eso supongo que tengo el armario lleno de telas infantiles y cada vez mes cuesta más elegir alguna para hacer algún conjunto, esta vez he utilizado esta tela estampada que me tiene el corazón robado y tela de tejana que combina con todo, es como el comodín de las telas.



10 comentaris:

  1. Que bonic aquest conjunt! Les teles infantils tenen quelcom especial, i a la vista està com han quedat de macos els pitets i la bossa. Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies :) , si acabo de veure que els comentaris no s'acaben de publicar del tot.

      Elimina
  2. Un conjunto precioso, y la tela es monísima. Yo de mayor quiero coser como tú jejeje.
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA más vale que no, porque tendrías mil cosas empezadas y eso se que te da TOC.
      Un abrazo

      Elimina
  3. Ohhh no sé que passa que no es veuen els meus missatges...
    Són uns pitets molt xulos i amb la bossa i el tag queda un conjunt molt maco! Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, feia tant que no cosia, que hem va costar trobar la combinació de robetes.
      Una abraçada.

      Elimina
  4. M'agrada molt la combinació, és veritat que la vaquera combina amb tot però l'estampada és moníssima també! Ja trobava a faltar els teus conjunts de nounats.
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, la veritat que el dia que aquestes robetes se m'acabin m'agafarà un "esparraque", jo tambè trobo a faltar cosir cosetes per a nadons ... però el meu entorn ja no està per aquests menesters.
      Un petó!!!

      Elimina
  5. Hola, acabo de conocerte gracias al Reto de Arish y lo que haces con las telas me parece estupendo. El conjunto de babero, bolso y tag son monísimos y las telas elegidas muy acertadas.
    Felicidades, besicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias. La verdad que estas telas me tienen enamorada y lucen con poca cosa que hagas.
      Un abrazo.

      Elimina