diumenge, 21 de gener del 2024

TOTE BAG

Fa tant de temps que no em passava per aquí, que ja no recordava ni la contrasenya, ni encendre la màquina de cosir … sembla ser que poc a poc em vaig traient la mandra de sobre i vaig fent cosetes … aquesta vegada vinc amb doblete, costura i scrap.

He regalat aquesta tote bag de loneta i tela de suro, acompanyada d’aquesta targeta tan bonica i tant floral, per algú que em millora com a persona i que em fa treure el meu costat més creatiu. I ❤️ Y

Hace tanto tiempo que no me pasaba por aquí, que ya no recordaba ni la contraseña, ni como se encendía la máquina de coser ... parece ser que poco a poco me estoy sacando la pereza de encima y voy haciendo cosas... esta vez vengo con doblete, costura y scrap. 

He regalado esta tote bag de loneta y tela de corcho, acompañado de una tarjeta floral, para alguien que me mejora como persona y que me aflora mi lado más creativo.



 

2 comentaris:

  1. Bonita bolsa y encantadora tarjeta. BESICOS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias, hacia tanto que no me ponía a ello, que ya no me acordaba de como cambiar el prensatelas de la máquina de coser.
      Un abrazo

      Elimina