diumenge, 14 d’abril del 2024

NECESSER AMB BUTXAQUES

I aquí va la meva costura egoista, he de dir que no era la meva intenció, però buscant a l'armari de les robes, vaig trobar una bosseta amb tela de cactus ja tallada a quadradets, així que vaig decidir de fer aquest necesser amb butxaques, que ja havia fet, per a guardar els fils de punt de creu d'una de les labors que tinc en dansa i de les teles que m'han sobrat m'he fet un guarda tisores o una funda per les tisores.

Video tutorial del necesser de Auxi Cruz 

Tutorial funda tisores de Yuyis Creations

Y aquí va mi costura egoísta, he de decir que no era mi intención, pero buscando en el armario de la telas, encontré una bolsita de telas de cactus cortada a cuadraditos, así que decidí hacerme el neceser con bolsillos, que ya había cosido, para guardar los hilos de punto de cruz de una de las labores que tengo en danza y con el resto de cuadraditos que me sobraban me he cosido una funda para guardar las tijeras.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada