diumenge, 2 de juny del 2024

NECESSER GRANNYS

Fa un parell de mesos al scrapatagshop vam fer una crop de grannys de ganxet, tot i fer ganxer fa molt de temps, mai havia fet un granny, ja que sóc incapaç d'entendre els dibuixets i saber què vol dir cada punt, així que em vaig possar en mans de la profe de ganxet, la Isabel i aquí us ensenyo el resultat, la veritat és que he trigat molt en fer aquest necesser, ja que per més que vaig remenar l'armari no vaig acabar de trobar cap roba que li fes contrast, la meva filla diu que la trasera és lletgíssima i que no li pega, però que voleu que et digui a mi m'agrada.

Hace unos meses en scrapatagshop, hicimos una crop de grannys de ganchillo, hace mucho que hago ganchillo, pero nunca había hecho grannys, ya que soy incapaz de entender los dibujos y saber qué quieren decir, así que me puse en manos de la profe de ganchillo, Isabel, y ni tan mal, os enseño el resultado, la verdad es que he tardado mucho en coser este neceser, pero por más que removí el armario no encontré ninguna tela que le hiciera contraste, mi hija dice que la trasera es feísima y que no le pega, pero que queréis que os diga a mi me gusta.





2 comentaris:

  1. Te ha quedado bonito y ten cuidado, que hacer grannys engancha mucho🤣🤣BESICOS.

    ResponElimina
  2. La verdad que si que son un vicio de hacer, lo que ya no tanto, ha sido juntarlos, he sudado tinta.
    Un Abrazo!!!!!!

    ResponElimina