dissabte, 1 de juny del 2013

LA MEVA PRIMERA TILDA

I després de la llebre-conill i de conèixer el mon TILDA que per mi era tot nou, bloggejant vaig trobar que feien un MONOGRÀFIC d'una nina Tilda al TILDAPATCH de Sabadell, però com sempre, ho vaig veure una mica tard, però vaig tindre paciència i esperar al següent.

Era una Fada Tilda d'estiu tota de lli ... la he tingut que versionar una mica perquè al cotxe camí de casa van tindre unes petites diferències ella i la llebre, i la Fada va tenir que passar per la perruqueria urgentment i la Llebre al veterinari per passar a ser Conill. C'est la vie.

Y después de la liebre-conejo y de conocer el mundo Tilda que para mí era todo nuevo, chafardeando encontré que hacían un MONOGRÁFICO de una muñeca Tilda en TILDAPATCH de Sabadell, pero como siempre, lo vi un poco tarde, pero tuve paciencia y me espere al siguiente.

Era una Hada Tilda de verano toda de lino ... la he tenido que versionar un poco porque en el coche camino de casa tuvieron unas pequeñas diferencias ella y la liebre, y el Hada tuvo que pasar por la peluquería urgentemente y la Liebre al veterinario para pasar a ser Conejo. C'est la vie. 




Las dos profes
L'Ainoha                                        i                
 l'Isabel



i aqui la meva Fada acabada


                                                                       


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada