dilluns, 10 de març del 2014

ATURADA PRODUCTIVA

Fa dies que no publico res, però es que tinc una mandra que no hi ha manera de treure-me-la de sobre, arriba a la nit i comença un esprint, dutxa, fer sopars, contar contes, endreçar la casa i vida marital. La veritat es que estic en “modo” hibernació total, espero que no duri gaire perquè tinc deu mil coses a mig acabar que no acaben de veure el seu moment i un munt de projecte per començar .... A veure si amb la PRIMAVERA canvio el xip i em trec la mandra de sobre.

Hace días que no publico nada, pero es que tengo una pereza que no hay manera de quitármela de encima, llega la noche y empieza un sprint, ducha, cenas, contar cuentos, ordenar la casa y vida marital. La verdad es que estoy en "modo" hibernación total, espero que no dure mucho porque tengo diez mil cosas a medio terminar que no acaban de ver su momento y un montón de proyecto para empezar .... A ver si con la PRIMAVERA cambio el chip y me saco la pereza de encima.


La foto es de l'any passat de la nevada de febrer, reflecteix una mica el meu estat d'ànim, amb ganes de fer coses i sortir d'aquesta somnolència, però sense saber quan. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada