dijous, 24 de setembre del 2015

MODO PICA PAU YAN


Passarà Setembre i no em donarà temps a fer cap entrada … això no vol dir que hagi estat de braços plegats … el que vol dir és que s’han acabat les Vacances i hem de torna a la rutina, a la feina, a l’escola, als horaris … En fi cada cosa al seu lloc i en cada lloc al seu temps.
Aquestes vacances m’he portat el ganxet i he fet aquesta guineu de la Pica Pau Yan que m’Encanta!!! És un prenedor per l’abric o qualsevol jaqueteta per a la tardor.
M’encanten tots els ninots que teixeix aquesta dissenyadora són espectaculars. Ara estic en “modo Pica Pau total” i si no ja ho anireu veient.

Pasará Septiembre y me  dará tiempo a hacer ninguna entrada … esto no quiere decir que haya estado de brazos cruzados … lo que quiere decir es que se han acabado las Vacaciones y tenemos que vuelve a la rutina, al trabajo, a la escuela, a los horarios … En fin cada cosa en su lugar y en cada lugar a su tiempo.
Estas vacaciones me he llevado el ganchillo y he hecho este zorro de la Pica Pau Yan que me encanta!!! Es un prendedor para el abrigo o para cualquier chaquetita para el otoño.
Me encantan todos los muñecos que teje esta diseñadora son espectaculares. Ahora estoy en “modo Pica Pau total” y si no ya lo iréis viendo.



Pattern by Pica Pau Yan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada