diumenge, 29 de juliol del 2018

NECESSER CACTUS 🌵

I aquí el meu necesser de cactus.
He de dir que he de millorar una mica més ... vaig començar fent el punt per dins (amagat) i com apreto tant les cantonades quedaven girades, així que vaig decidir fer-ho sense amagar i agafant el punt de tant en tant, però haig de seguir practicant, ja que les puntes segueixen girant-se.
Patró del necesser CACTUS ZIPPER POUCH de STUFF SPETH MAKES

Y aquí mi neceser de cactus.
He de mejorar un poco más, ya que empecé haciendo el punto por dentro (pulidito) pero como apreto tanto las esquinas se quedaban giradas, así que decidi hacerlo por fuera y cogiendo el hilo de tanto en tanto ... tengo que seguir practicando, ya que las esquinas se me siguen girando...
Patrón del neceser CACTUS ZIPPER POUCH de STUFF SPETH MAKES


 Detall de les floretes dels cactus



2 comentaris:

  1. M'encanta el folre i la cremallera, aquestos detallets li donen vidilla al projecte. :-)
    No sabria quin consell donar-te per al problema de les cantonades, no he fet mai aquest tipus de ganxet de tapisseria. De tota manera, t'ha quedat un necesser preciós i si no ho hagueres dit no m'hauria adonat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!!! Un cop ple de trastos ni és nota que les cantonades es decantin, però quan esta buit...ja és un altre cantar.

      UNA ABRAÇADA

      Elimina