diumenge, 11 de novembre del 2018

LLENCERIA - MODEL STELLA

I aquí torno amb una mica de llenceria, aquest cop per mi, ja que estic buscant la meva talla, per fer definitavament el model Stella de Studio costura amb les robetes que li vaig comprar, aquest cop he utilitzat una tira que feia uns 15 cm. i únicament he elastitzat un troç de cintura.

Y aquí vuelvo con un poco de lencería, esta vez para mi, ya que estoy buscando mi talla, para hacer definitivamente el model Stella de Studio costura con las ropitas que le compré, esta vez he utilizado una tira de unos 15 cm. y únicamente he elastizado un trozo de la cintura.







2 comentaris:

  1. Sempre em deixes amb la boca oberta quan fas llenceria. M'agraden molt les calcetes blanques, semblen de núvia. Espere que hages trobat la talla que necessites i pugues cosir-te moltes més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. OStres, ara que ho dius, si que semblen de núvia ... jo crec que encara haig de baixar una talla més, però de mentre jo vaig provant ... a la tercera va la vençuda ... jejeje.
      A mi sí que em deixes amb la boca oberta amb el que teixeixes, les calces únicament són dos costures de no res.
      Un Petonàs.

      Elimina