diumenge, 24 de març del 2019

OVOCONEJO

La millor amiga de la meva filla de l'escola, em va demanar un "ovoconejo" com els que té la meva mare, i que li vaig fer fa la tira, però en color lila.
Així que un cop acabat l'amigurumi (aquest mateix matí), he decidit fer-li una bosseta on guardar-lo seguint el tutorial de Mis Primeras Puntadas però en mega mini i ja possats a tallar roba, doncs una bossa per a portar el berenar.
Patró "ovoconejo" LANUKAS

La mejor amiga de mi hija de la escuela, me pidió un "ovoconejo" como los que tiene mi madre y que le hice hace un montón, pero en lila.
Así que, una vez acabado el amigurumi (esta misma mañana), he decidido hacerle una bolsita para guardarlo, siguiendo el tutorial de Mis Primeras Puntadas pero en mega mini, y ya puestos a cortar ropa, una bolsa para llevar la merienda.
Patrón "ovoconejos" LANUKAS





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada