diumenge, 27 d’octubre del 2019

DESSUADORA SCULLY

A poc a poc vaig ampliant el meu armari handmade "I made my clothes" i cada vegada m'agrada més.
Avui li ha tocat al patró de dessuadora Scully, de la Sisä Patterns, que és oversize total i aquests any està molt de moda, jo l'he fet amb una tela de dessuadora afelpada per al fred que m'han regalat.

Poco a poco voy ampliando mi armario handmade "I made my clothes" y cada vez me gusta más.
Hoy le ha tocado al patrón de la sudadera Scully, de Sisä Patterns, que es oversize total y este año se lleva un montón, yo me la he cosido en tela de sudadera afelpada para el frío que me han regalado.






2 comentaris:

  1. Et queda genial! Jo tinc una pareguda (relativament...) de l'època de l'universitat que encara gaste per a estar en casa. Ara que sembla que la tardor vol quedar-se podràs lluïr-la i gaudir-la com cal! :-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es mega calenteta i aquests dies que he estat amb un encostipat de aupa ... no me l'he tret de sobre.

      Molts petonets 💋💋

      Elimina