diumenge, 7 de juny del 2020

XAL KATIA DE LLI

He de dir que la meva intenció era fer-me un altre xal, però no vaig llegir la composició d'aquest filat i el vaig comprar perquè em va agradar molt la seva transició de colors, el que no vaig llegir és que era lli, en lloc de llana ... vaig haver de canviar de xal, per sort els de MISS KITS (que es on vaig fer la compra) em van enviar juntament amb el "cake" de lli de KATIA unes instruccions per fer un xal o un mocador/bufanda a ganxet i endevineu quin he fet???

Tengo que decir que mi intención era hacerme otro chal, pero no leí la composición de este hilado, lo compré porque me enamoró la transición de color que tiene, lo que no leí (ilusa de mí) fue que era lino en lugar de lana (yo sólo veía el color maravilloso y mega combinable) ... así que tuve que cambiar de chal, por suerte los de MISS KITS (que es donde realice la compra) me enviaron junto con el "cake" de lino de KATIA unas instrucciones para hacer un chal o un pañuelo/bufanda a ganchillo y adivináis cual hice???





4 comentaris:

  1. Me gusta mucho como te quedó el degradado de color

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, la verdad es que este lino tiene el degradado muy bonito

      Elimina
  2. Al final has optat per fer el xal de ganxet, ha quedat preciós! Tot el protagonisme el té el degradat. Ara a continuar donant-li a les agulles, ànims que tu pots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si al final crec que aquesta era la millor opció, si a més el degradat llueix un munt. Ara a seguir ... tot i que el pumarada m'està donant una mica de mal de cap, però crec que ja el tinc mig encarrilat.
      Petons.

      Elimina