diumenge, 6 de setembre del 2020

REGALS NOUNAT

En un principi la meva intenció era realitzar un amigurumi, però una cosa va portar a l'altra i al final em vaig embolicar la manta al cap i total per a quedar-me un pam de roba, que després mai sé que fer amb ella, doncs la vaig gastar tota i així un fat quarter que surt del meu armari ... ara hauré de mirar quants en poden entrar (jajaja)

En un principio mi intención era de regalar un amigurumi, pero una cosa llevó a la otra y al final me lié la manta a la cabeza, porque total para quedarme con un palmito de tela, que después nunca se que hacer con ella y solo hace que dar vueltas en mi armario, pues la gasté, un fat quarter que sale de mi alijo ... ahora tendré que mirar cuantos me pueden entrar (jajaja)










2 comentaris:

  1. Com sempre un regal molt complet! L'estampat és moníssim i combina molt bé amb el fil que has triat pel conillet (és un sonall també?) i la tela de contrast.
    Ara que sembla que l'estiu ha terminat ja podem tornar a donar-li a les agulles sense por. Muacs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA i això que en principi únicament anava a fer el conillet que és un sonall, però em vaig emocionar i vaig trobar aquesta preciositat de roba a l'armari i zas... conjuntet a la vista.

      Moltes ganes de Tardor. Una abrazada.

      Elimina