diumenge, 31 de gener del 2021

TEDDY BEAR ANGEL

L'any passat com no podia cosir, vaig donar-li al crochet i per sort van fer molts cals amb patrons gratuïts, i va ser veure aquesta osita de Little Aqua Girl i no ho vaig dubtar gens, ronda per casa des de principi d'any, però no havia trobat el moment per a fer-li fotos, últimament em fa mandra.

El año pasado como no podía coser, le di al ganchillo y por suerte hicieron muchos cals con patrones gratuitos, fue ver esta osita de Little Aqua Girl y no lo dude, hace que esta decorando nuestra casa desde principios de año, pero no había encontrado el momento de hacerle fotos, últimamente me da pereza.

Patrón de Little Aqua Girl dentro de RICORUMI CAL Navidad 2020

Algodones DMC






2 comentaris:

  1. És una moneria! Encara no se l'ha apropiat ningú? Que no et done peresa fer fotos, que si no ens deixaràs sense veure totes les meravelles que fas! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara ja l'he guardat, no sigui que faci un canvi de casa i jo no m'enteri.
      Lo de les fotos, entre que els dies no acompanyen i que quan m'hen recordo ja és tard, se m'acumulen les labors.
      Una abraçada

      Elimina