diumenge, 8 d’agost del 2021

COSIDOR TILDA

Fa molt de temps, em van regalar un kit d'un cosidor, amb la meva roba feten de Tilda. Era un projecte que anava amb unes explicacions que en el seu moment, (i ara) no vaig acabar d'entendre gaire i vaig anar fent amb l'ajuda d'una profe on anava a cosir, però aquest lloc, va tancar i em vaig quedar amb el cosidor a mig fer ... aquest va ser el primer projecte que va entrar a la bossa dels inacabats i aquest any, m'he propossat anar fent-los.

He de dir que l'he fet com bonament m'ha semblat, ja que no recordo gaire ni com era l'original, el que si que tenia clar, es que únicament volia una cremallera per obrir-lo i no dos com l'original, però un cop fet, crec que amb les dues cremalleres s'hagués obert millor, però un cop fet ja no hi ha volta enrere, ara únicament em queda gaudir-l'ho.

Hace mucho tiempo, que me regalaron un kit de un costurero, con mi tela fetén de Tilda. Era un proyecto que tenía unas explicaciones que en su momento, (y ahora) no entendí mucho y fui haciendo con la ayuda de una profe, donde iba a coser, pero el sitio cerró y me quedé a medias con esta costura ... y ese fue mi primer proyecto que entró en la bolsa de los proyectos inacabados, pero este año me he propuesto ir haciéndolos.

He de decir que lo he cosido como buenamente me ha parecido, ya que no recuerdo mucho como era el original y en las instrucciones no hay muchas fotos. lo único que si quería era una sola cremallera para abrir el costurero y no dos como traía el original, pero una vez terminado creo que las dos cremalleras hubieran sido lo ideal para abrir bien el costurero, pero a lo hecho pecho, ahora solo me queda disfrutarlo para seguir creando y vaciando la bolsa.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada