diumenge, 20 de novembre del 2022

THE ROSA SUPPLY CASE

Aquí va una entrada que hauria d'haver escrit fa un mes i mig, però coses de la vida, fa un mes i mig no ho tenia ni començat ... ara ja per fi, que ja ha arribat al seu destí us ho puc ensenyar. 

L'any passat ALHANA em va regalar per al meu aniversari una meravella de xal, amb una il·lustració preciosa, així que aquest any el meu regal havia de tenir una mica de cara i ulls. 

Al final després de canviar d'opinió mil vegades, vaig decidir-me per un organitzador de labors per portar a qualsevol lloc, vaig triar el diseny The Rosa Supply Case de Clover And Violet, perquè ja li tenia l'ull fitxat, l'única pega és que està en polzades ... i si els centímetres a vegades ja em ballen les polzades ja ni t'explico ... al final vaig fer un petit canvi en el disseny, ja que no vaig calcular bé la quantitat de roba, hi havia una que no m'acababa d'arribar per a fer-ho com ella ho ha dissenyat (no se si algún dia seré capaç de fer alguna cosa com ho diu a les instruccions).

Aquí va una entrada que debería de haber escrito hace más de mes y medio, pero cosas de la vida, hace mes y medio no lo tenía ni empezado ... ahora que ya ha llegado a buen puerto, os lo puedo mostrar.

El año pasado ALHANA me regalo para mi aniversario esta maravilla de chal que iba con una ilustración preciosa, así que este año mi regalo debía tener cara y ojos.

Al final después de mucho pensar y de cambiar de opinión mil veces, me decidí por el organizador de labores The Rosa Supply Case de Clover And Violet, más que nada, porque ya le tenía el ojo echado, la única pega es que está en pulgadas ... y si ya los centímetros a veces me bailan, las pulgadas ya ni te cuento ... al final tuve que hacer un pequeño cambio en el diseño, ya que no calcule demasiado bien la cantidad de una tela y no me llegaba para hacerlo tal y como está en el diseño (yo creo que no soy capaz de seguir las instrucciones al pie de la letra).





4 comentaris:

  1. No tinc paraules per descriure l'admiració i agraïment per tot. Els canvis que li has fet a l'estoig em semblen perfectes i m'encanta que faça conjunt amb el mini costurer de l'any passat. Moltíssimes gràcies!!!
    Una abraçada molt gran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'admiració la tinc jo per tu i per tot el que ets capaç de crea amb les teves mans, jo únicament he fet el que més m'agrada que es cosir i no seguir les instruccions JEJEJE!!!
      Una abraçada i un petonàs!!!!

      Elimina
  2. Me encanta todo lo que haces y esto por supuesto no es una excepción. Menudo arte tienes, chiquilla. La verdad es que Instagram me tiene saturada, y leerlas a Alhana y a ti me motiva un montón para retomar mi blog. Creo que voy a volver a mis orígenes, que es lo que me pide el cuerpo. Un besote grande.
    P.D. Seguir las instrucciones al pie de la letra está sobrevalorado XD.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dácil lo de instagram no tiene nombre ... por eso decidí seguir con el blog, que alegría que vuelvas a ello.
      La verdad que este año me estruje mucho la cabeza y cambie mil veces de proyecto pero ninguno me acababa de convencer, así que volví al que originalmente le quería hacer, pero como está en pulgadas, pues no calcule bien ... menos mal que lo de inventar y no seguir las instrucciones se me da de lujo ...
      Un besazo!!!!

      Elimina