diumenge, 16 d’abril del 2023

FUNDA PER A TISORES

Farà un mes va ser l'aniversari de la meva cunyada i com ja sabeu que m'agradar fer regalets, li vaig fer dos fundes per a les tisores, que se que en té unes quantes, tambè li vaig fer un parell de busca tisores per a trobar-les més ràpid o per a poder diferenciar les de paper i les de roba.


Hará un mes fue el cumpleaños de mi cuñada, y como ya sabéis que me fusta hacer cositas, pues le cosí un par de fundas para las tijeras, que se que tiene unas cuantas, y le hice un par de busca tijeras para o bien, encontrarlas más rápido o diferenciarlas del resto.





Foto agafada del seu blog, amb totes les cosetes conjuntades 💗 



4 comentaris:

  1. La teua cunyada ha d'estar encantada! Fa molt de goig veure totes les coses que li has cosit juntes i conjuntades. Treballar així et fa més feliç, t'ho dic per experiència. ;-)
    Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, jo mentre ho faci servir ja estic més que contenta!!!!
      Un Petonas!!!!!

      Elimina
  2. Qué te voy a decir yo que no sepas..... Me encantan
    Qué suerte tenerte en mi vida!! Muchos besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suerte la mía!!!!! Que por fin tengo alguien cercano con las mismas afinidades!!!!
      Un super BEso!!!!!!!

      Elimina