diumenge, 14 de maig del 2023

Posagost Paper Pieced

De vegades quan m'aburreixo o no tinc molt clar que vull fer, remeno la capsa de retalls i en trec algún per fer proves ... i de tant en tant en surten coses divertides, com aquests dos posagost fets amb els retalls i amb la tècnica de paper pieced.

A veces cuando me aburro o cuando no tengo muy claro lo que quiero hacer, rebusco en la caja de retales y saco algún trozo para hacer pruebas ... y de tanto en tanto salen cosas divertidas como estos dos posa vasos hechos con la técnica de paper pieced.




6 comentaris:

  1. No sé en què consisteix la tècnica però quin avorriment més ben aprofitat el teu! La veritat es que han quedat molt divertits. :-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. molt resumit, és una tècnica que es cus sobre un paper que té el dibuix o sobre una tela que on esta el dibuix que vols fer, quasi sembre en formes quadrades o triangulars, però en el meu cas l'aprofito quasi sempre per a gastar els retalls que hem van quedant i que sóc incapaç de tirar ... perquè mai se sap el que pots fer amb ells.
      Una abraçada

      Elimina
  2. Hay que ver lo que te dan de si los retales jeje. Me encantan esos posavasos, son preciosos Palmi. Un besazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaj por eso no se puede tirar nada, de un palmo, te saco unos posavasos.
      Un Beso!!!

      Elimina
  3. Una forma muy chula de aprovechar retalitos. ¡Te han quedado preciosos! Me apunto esa técnica, que no la conozco. Un besote.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la verdad que tengo que empezar a vaciar las cajas de retales ... esta técnica es un peligro porque ahora vas a guardarlo todo.
      Un besazo!!!

      Elimina