diumenge, 11 d’agost del 2024

HIBISCUS DE PAPER

Farà un mes i mig, que vaig fer el taller d'Hibiscus de paper amb "The paper flower garden", fa temps que la vaig descobrir, però mai havia fet cap curs amb ella directament, la veritat que em va encantar i ja tinc un altre kit a casa per fer més flors.

Hará mes y medio que hice el taller de Hibisco de papel con "The paper flower garden" hace tiempo que la descubrí, pero nunca había hecho ningún curso con ella directamente, al verdad que me encantó y ya tengo otro kit en casa para hacer más flores.









4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Muchísimas gracias, la verdad es que nunca se me hubiera ocurrido hacer flores de papel.
      Un abrazo

      Elimina
  2. Són precioses i semblen reals. Una manera ideal de adornar la casa amb flors per als al·lèrgics!
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltissímes gràcies, estic encantada ... tant que he comprat un altre kit.
      Mil petons.

      Elimina