Aquesta vegada he fet un àlbum de scrap per a que guardir els records de la mega festa, he fet servir la col·leccio de papers Mi Calma de Bihotzez scrap i el tutorial per a fer la caixa de l'album de Holiscrap
Vuelvo a terner a otra amiga que hace 50!!!! Estamos ON-FIRE
Este vez he hecho un álbum de scrap para que pueda guardar los recuerdos de la mega fiesta, he usado la colección de papeles Mi Calma, de Bihotzez_scrap y el tutorial para la caja del álbum de Holiscrap
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada