diumenge, 4 de novembre del 2018

BOSSA GORJUSS


I aquí la bosseta per la meva filla per anar a classes de gimnàs del cole, la que tenia era de la guarderia i era massa infantil, ja anava sent hora de fer-li una, pobreta.
I com que ara les GORJUSS li molen molt, del panell que hem va sobrar de quan vaig fer l’altre bosseta per regalar, doncs he aprofitat i en un PIM PAM, li he cosit la seva.

Y aquí la bolsita para mi hija para ir a clases de gimnasia en el cole, la que tenía era de la guardería y ya era demasiado infantil, ya iba siendo hora de hacerle una, pobrecilla.
Y como ahora le ha dado por las GORJUSS, pues del panel que me sobró de cuando hice la otra bolsa para regalar, pues lo he aprovechado, que aquí no se tira naaa, y en un PIM PAM, se la he cosido. Va más contenta que unas castañuelas.





2 comentaris:

  1. Tinc una amiga a la que li agrada molt la Gorjuss també. A mí no em fa gaire gràcia, no sé si són els colors foscos o el dibuix. Però la bosseta t'ha quedat genial i si a ta filla li agrada no hi ha res més que dir! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que si que són una mica fosques, però a la meva filla ara li encanten ... i va més contenta que un gínjol amb la bossa que li he cosit, i ho va explicant a tort i a dret.

      Elimina