diumenge, 25 de novembre del 2018

MIDORI O PLANNER DE VIATGE

I aquí un altre projecte acabat, per partida doble, d'aquells que tenia al calaix fa molt de temps. Es tracta d'un midori o d'un diari de viatge, que li vaig regalar a la meva amiga i vaig decidir fer-me un a mi i un altre a la meva filla i va quedar al calaix dels projectes inacabats.
Papers de scrap comprats a Grappa scrapbooking

Y aquí otro proyecto acabado, por partida doble, de esos que tenia en el cajón hace mucho tiempo.
Se trata de un midori o de un diario de viaje, que le regale a mi amiga y decidí hacerme uno para mi y otro para mi hija y quedó en el cajón de los proyectos inacabados.
Papeles de scrap comprados en Grappa scrapbooking






2 comentaris:

  1. Havia sentit parlar dels Midori però encara no n'havia vist cap. El teu és el del mapamundi i el de ta filla el de Disney, veritat? T'han quedat molt bonics. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. SII el meu és el del mapamundi, tot i que no descarto fer el canvi amb el de Disney ... ja que en sóc mega fan.
      Una abraçada.

      Elimina