diumenge, 8 de setembre del 2019

DUMPLING KITTY

He de dir que sóc 200% "culo veo, culo quiero" així que quan vaig veure el gatet que va publicar Alhana, vaig decidir que sería una de les meves labors d'aquest estiu.
El gatet és un patró gratuït de Sarah Sloyer a Ravelry i l'he fet amb uns cotonets que tenia per casa i que va triar la meva filla.
L'única cosa que he modificat ha sigut el nas i la cula, que no l'he fet tan llarga. 

He de decir que soy 200% "culo veo, culo quiero", así que cuando vi el gatito que publico Alhana, decidí que esa sería una de las labores que haría este verano.
El gato es un patrón gratuito de Sarah Sloyer en Raverly y lo he realizado con unas madejas de algodón que tenia por casa y que eligio mi hija.
La única cosa que he cambiado ha sido la naricilla y la cola que no la he hecho tan larga.






2 comentaris:

  1. Fa parella amb el meu, als dos els hi agrada jugar amb el retall de llana taronja que ha sobrat. ;-) Espere que a ta filla li agrade, és tan mono! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJA!!! Si són una mica entremaliats i els finals dels cabdells els hi agrada molt.
      Està encantada ... ara vaig a veure que és el següent de la seva llista ...

      Elimina