diumenge, 29 de setembre del 2019

BRALETTE MARA - STUDIOCOSTURA

I després de molt esperar, per fi he fet el Bralette Mara de Studiocostura, he de dir que després de veure el mega tutorial que ha fet la Karu valia la pena possar-se a fer-lo abans que el Hanna, que tambè el tinc pendent.
Per a no liarla parda, vaig avisar a Ladycoloma, que és una machinne en el tema i a Cocodeluxe per a fer-lo juntes i ahir es van ajuntar els astres i va ser el dia perfecte.

Y después de mucho esperar, por fin he cosido el Bralette Mara de Studiocostura, he de decir que después de ver el mega tutorial que ha hecho Karu valía la pena coserlo antes que el Hanna, que también lo tengo pendiente.
Para no liarla parda e ir sobre seguro, avise a Ladycoloma, que es una machinne en el tema y a Cocodeluxe para hacerlo juntas y así liarla menos, y por fin ayer pudimos quedar, para coser esta maravilla.

Tela Minnie Lovelytelas
Tirants i elàstics Cotilleria Merçè





 


4 comentaris:

  1. Me repirra nena! te quedó rechulo!! flipo...y parecía que estabas desconectada!! mil besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. 😂😂😂 estaba relajada. Gracias por ese día tan genial. 💋💋💋

      Elimina
  2. Quines artistasses esteu fetes! Si ja de normal em deixes amb la boca oberta amb les teues costures, quando fas llenceria encara més. I dius que ho vau fer només en un dia...? ¡A sus pies! (la robeta de la Minnie és total)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan ens ajuntem som un perill ... jjajaj
      Jo vaig tarda dos, que vaig fer una mica el ronso, és que lo meu és cosí de nit, quan tots dormen :)
      JAJAJA A sus pies diu ... això jo que "me postro antes vos".

      Un petonet!!!!!

      Elimina