diumenge, 20 d’octubre del 2019

DESSUADORA APPLE

Últimament estic molt de "culo veo, culo quiero" així que vaig veure com mikitandme feia les Apple Pattern de The Sewing Recipe vaig treure els patrons, rentar la roba que vaig comprar, fa la tira a La casa del retall i començar a donar-li forma a la dessuadora, que per cert ja he estrenat. 

Últimamente estoy muy "culo veo, culo quiero" así que cuando vi como mikitandme hacía las Apple Pattern de The Sewing Recipe saqué los patrones, lave la ropa que compré, hará un montón en La casa del Retall y empece a darle forma a la sudadera, que por cierto ya he estrenado.





2 comentaris:

  1. Olé què guapa estàs amb la dessuadora nova! Estic segura de que la gastaràs molt. La peque t'ha demanat ja una per a ella o encara no? jejeje
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies 😊😊😊. La veritat és que aquests curs està molt bé i els patrons quadren a les mil meravelles 😋.
      La peque ja ha triat de robes i tot 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ tinc un petit monticle de teles per cosir 😅😅 i amb combinacions i tot, no sigui que li digui que no tinc prou roba per a fer-ho 😵😵
      Petonets 💋💋

      Elimina