diumenge, 6 d’octubre del 2019

MOTXILLA CONILL

Des de que vaig fer la MOTXILLA CONILL de Mis Primeras Puntadas, que la meva filla no ha parat de demanar-me-la i l'altre dia quan varem anar a Torre de la Sagrera tenia intenció d'acabar-la ... però amb tant mala sort que m'ho vaig deixar tot a casa... un desastre.
En quan vaig arribar a casa, em vaig possar com una boja a cosi i aquí tenim el resultat.

Desde que hice la MOCHILA CONEJO de Mis Primeras Puntadas, que mi hija no ha parada de pedírmela y el otro día que fuimos a coser a Torre de la Sagrera tenia intención de acabarla, pero con tan mala suerte que me lo deje todo en casa ... un desastre.
En cuanto llegue a casa, me puse a coser como una loca y aquí tenéis el resultado.






2 comentaris:

  1. T'ha quedat encara més bonica que la primera i amb tot tipus de detalls. Alguna haurà anat al cole hui més contenta que unes pasqües! ;-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. 😊😊😊 moltes gràcies. La veritat és que ja la va estrenar el diumenge ... una mica més i ni fotos li puc fer a la motxilla 😅😅.
      Petonets!!!!

      Elimina