diumenge, 19 d’abril del 2020

CONILLETA MARTINA

I aquí us porto un projecte inacabat dels meus pròposits costurils del 2019, acabat ... no m'ho crec ni jo.
És un amigurumi de ganxet, que vaig començar fa un parell d'anys per a regalar, però com el cap a l'encaixar-lo amb el cos es vencia i no m'agradava, vaig decidir descosir i deixar-ho per a una millor ocasió, o fins a saber com solucionar el tema i que millor que aquests dies per a pensar i pendre decisión amb calma i donar amb la solució.
Patro és de Vibemai
Llanes DMC

Aquí os traigo un proyecto inacabado de mis propositos costuriles del 2019, acabado ... no me lo creo ni yo.
Es un amigurumi de ganchillo que empecé hará un par de años para regalar, pero al coser la cabeza con el cuerpo, este se vencía y no me gustaba el resultado, decidí descoser y dejarlo para una mejor ocasión, o hasta saber como solucionar el tema y que mejor que estos días para pensar y tomar decisiones con calma y dar con la solución.
Patrón es de  Vibemai
Lanas DMC
La idea del atrezzo per la ballarina l'he tret de @xeniabj, però ens hem quedat a mitjes, ja que hem acabat amb la pintura i l'interior a quedat a mig fer.
La idea del atrezzo para la bailarna le he sacado de @xeniabj, pero nos hemos quedado a medias, ya que hemos acabado la pintura y el interor a quedado a medio hacer.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada