diumenge, 14 de març del 2021

MITJONS

I aquí teniu els meus tercers mitjons, aquesta vegada fets els dos a la vegada amb magi loop i amb una llana que no s'acabava mai (me n'ha sobrat una mica), com la llana feia dibuixos i canvis de color, vaig decidir de fer un patró senzill, sense floritures i sense les voltes curtes al taló, que no m'acaban de quedar gaire bé. Vaig fer servir el que la Laia de Llanàrium ens va donar a la seva master class de fa dos anys, va ser acabar-los i cap als peus que aquests dies esta tornant el fred.

Agulles CHIAOGOO

Y aquí tenéis mis terceros calcetines, esta vez tejidos los dos a la vez y con magi loop y con una lana que no se acababa nunca (me ha sobrado un poquito), como la lana hacía dibujos y cambios de color me decante por un patrón sencillo, sin florituras y sin talón de vueltas cortas, que no me acaba de quedar bien. He usado el que nos dio Llanàrium, en su master class de hará dos años y fue acabarlos y para mis piecitos que estos días esta pegando el frío que no veas.

4 comentaris:

  1. Estan perfectes! Has fet molt bon treball. M'agrada molt aquesta llana i que siguen exactament iguals. A mi tampoc em quedaven bé les voltes curtes al taló, sempre se m'oblidava fer algun punt o em quedaven forats on no tocava, jajaja.
    A gaudir-los, que sembla que l'hivern encara no acaba!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que tu m'ho diguis m'afalaga molt, per a mi ets un referent en el tema de les dues agulles, sempre que publiques alguna cosa teixida em deixes amb la boca oberta.
      Jo les voltes alemanes hi ha un costat que sempre em queda amb foradets, crec que es l'esquerre, però en canvi aquests taló que no se ni com és diu, es una meravella, no se si es el reforçat o el de tota la vida ...
      Ara tinc els peus calentets com a torronets, perquè no veas quina primavera més freda que estem tenint, i que duriiii.
      Una abraçada guapíssima!!!!!

      Elimina
  2. ¡Chulada de calcetines! Y los dos igualitos (cosa súper importante para mí que cuando me descuadran las rayas me pongo toda histérica, jajaja).

    Estoy yo en "modo calcetín" y me apetece probar de todas las formas posibles, y con todos los talones que se me ocurran. Pero tejo lento, así que será muy poco a poco. ¡Esos bloqueadores son una pasada!

    Disfrútalos que si por ahí hace fresquete, todavía tienes calcetines para rato ;).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiii, eso si, me pase dos días haciendo y deshaciendo para que quedara bien y no se me desparejara mucho la lana.
      Modo calcetines y modo chales, que este año, me he propuesto hacer unos pocos.
      Yo también tejo lento y encima mirando la TV, con lo que voy añadiendo puntos sin darme cuenta, creo que destejo más que tejo ... entonces me entra el síndrome de Penélope y abandono esa labor para coger otra jajajaja.
      Un abrazo Dácil.

      Elimina