diumenge, 24 d’abril del 2022

HUMITA LA HURONA

I aquí esta la meva penyora per entrega de regal d'aniversari amb retard, una hurona d'amigurumi que acompanya a l'hàmster, els dos són del llibre "Entrañables amigurumi" de Khuc Cay, he de dir que la seva destinatària està encantadíssima i ja s'està mirant el llibre detingudament per veure quin serà el proper que em demana. 

Y aquí esta mi prenda por entrega de regalo de aniversario con demora, una hurona de amigurumi que acompaña al hámster en sus aventuras, los dos son de libro "Entrañables amigurumi" de Khuc Cay, he de decir que su destinataria está encantadísima y ya se está mirando el libro muy detenidamente para ver cual será el próximo que me pida.








6 comentaris:

  1. Ohhh que bonica! M'agrada molt i ja imagino lo feliç que estarà la seva destinataria. Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Està encantadíssima, ara ja m'ha dit que li falta la maleta ... en fi, hauré de buscar temps per a fer-la.
      Una abraçada

      Elimina
  2. Pero qué bonita!! Es una monada, no me extraña que esté encanta y que mire a ver lo próximo que le vas a hacer.
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me tiene el libro marcado, pero creo que el próximo será para mi.
      Un beso.

      Elimina
  3. Quina patxoca que fan!!! I quina paciència que tens!! Molt macos!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, si et sóc sincera dels que he fet, és la que menys m'agrada i crec que són els ulls, que he fet servir uns altres i queden com sortits i no m'agradan gens.
      Un Petó.

      Elimina