diumenge, 5 de febrer del 2023

REGALS D'ANIVERVARI

I aquí van els meus regals d'aniversari que m'ha fet ALHANA. Hem va fer molta il·lusió rebre un paquet amb tot de cosetes precioses a dins ... he de dir que la xocolata va volar, va ser treure-la de la capsa i va desaparèixer màgicament a la panxa de la meva filla jejeje.

Moltíssimes gràcies, estic con nena amb sabates noves ... millor dit com nena amb capells nous!!!

Y aquí van mis regalos de cumpleaños que me ha hecho ALHANA. Me hizo mucha ilusión recibir un paquete con todo de cositas preciosas dentro ... he de decir que el chocolate voló, fue sacarlo de la caja y desapareció mágicamente en la barriga de mi hija jejeje

Muchísimas gracias, estoy como niña con zapatos nuevos ... mejor dicho como niña con gorros nuevos!!!!






6 comentaris:

  1. Bonitos regalos, disfrútalos mucho y BESICOS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me encantan y como son variados puedo combinar y con el tiempo que esta haciendo me van geniales!!!
      Un abrazo

      Elimina
  2. M'alegre moltíssim de que t'haja agradat i d'haver encertat amb la mida dels gorros! Moltes gràcies per "adoptar" les llanes que jo no havia de fer servir. Prenc nota i per a la pròxima, si no fa calor, hi posaré xocolata per tota la família. ;-)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Agradar és poc M'ENCANTEN!!!! I amb el temps que està fent ens van genials, perque clar m'ha tocat compartir, cosa que ma filla no va fer amb la xocolata!!!!
    MIL PETONS!!!!!

    ResponElimina
  4. ¡Ay, por favor! ¡Bien de cosas bonitas juntas! Puedes pegarte casi media semana sin repetir gorro XD. Contrólalos, que igual que te mangan el chocolate... El búho con esa carita también me ha robado el corazón. Disfrútalo mucho todo, guapetona. Un besote.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de decir que hay un gorro que ya ha cruzado el umbral oscuro de la habitación de mi hija y que me lo deja en contadas ocasiones (cumpleaños, santos y fiestas de guardar) ... la noche menos pensada hago una redada y se lo incauto!!!
      La verdad que son todos preciosos ehhh y hechos con lana de pobre JAJAJA!!!!
      Un Besazo!!!!!

      Elimina